tisdag 17 november 2009

Tisdagkväll it is

Ja äntligen har man lite sovmorgon framför sig! Har verkligen kännt mig som en zombie på jobbet idag. Slutade i alla fall vid 14.00 så dagen va ganska snabbt avklarad. Självklart så deckade man på soffan hemma och vaknade kl 17.00 helt panikslagen av att Nisse kom hem. Uuh jag vet inte riktigt om jag gillar att sova middag, jag känner mig så himla konstig efteråt, hälften död hälften levande. Har väl börjat vakna till nu vilket är tur eftersom jag ska iväg och rida ikväll! hämtar upp Anni om en halvtimma sen bär det först av hem till pappa för att hämta ridkläder och visa upp kaklet som vi hittade i söndags. Hoppas paps tycker det är lika fint som oss nu.. wiih jag ska i alla fall rida en liten ponny ikväll, så jäkla kul! Gick jättebra sist!



Justja! Har antagligen kommit på ett namn till lilla valpen OM det blir en tiiik. Lutar nästan mer åt tik nu måste jag säga.. om man faller för någon vill säga. Skulle ju kunna va ett plus om man kan få den på foder dessutom, annars får man ju punga ut med 13000! Det är ju va dom små liven är värda, haha.

Imorn är jag nästan ledig i alla fall, ska in på möte mellan halv 3 och 4. Lite surt men vafan, inget och göra åt.. dom är ju åtminståne schemalagda så man får betaalt för att gå på dom, tnx Dalby.
Men nu är jag ruuskigt kissnödig så jag lär ju göra något åt det, hehe.

Puss/Lollo

ps. tror det går att kommentera nu! :)

2 kommentarer:

  1. Hahhaaa jag gör ett försök nu då=) Igentligen ska jag inte kommentera för du suger på att göra det hos mig:P hahaa. Men vad har du hittat på för namn nu då??*nyfiken*

    SvaraRadera
  2. Har du börjat rida igen Lollo? Var var var? :) jag vill också!!

    SvaraRadera