fredag 13 november 2009

Det är dags för freedagsmyys!



Yes, äntligen fredag och - ledig helg! dock en fullbokad sådan, men det kan kännas rätt skönt det med. Känns som att
ledigheten blir längre om man fyller den med things to do.


Jobbade hur som helst till kl 15.00 idag, så nu sitter jag i den lilla gropen i soffan som blivit innött av mitt och Nils arslen, skönaste platsen! Tv:n rakt fram och fötterna rakt ut på divanen - najs!

Ikväll vankas det PREMIÄRbio - det gillas! Vi ska se filmen 2012 som är en sån där världen-går-under-film och det är verkligen sånt som skrämmer mig så jag kommer väl springa på toaletten stup i kvarten, haha. Jag har sett massa reklam om den så vi får se om den lever upp till förväntningarna. Har aldrig vart på premiär förut, så det ska bli kul, säkert en himla massa folk kan jag tänkta mig.


Men innan det blir bio hade jag tänkt äta lita fredagsmiddag med älskling, ingen aning om vad vi ska koka ihop faktiskt.. har ju jäkla mängder med svamp i frysen nu i alla fall. Kom igen inspiratioooonen!

Annars får ni ha en finfin fredagskväll!

Puss/Lollo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar