lördag 21 november 2009

För mycket av det goda

Hjälp, tror verkligen att jag börjar se dubbelt nu! Jag har verkligen inte gjort något annat än att glo på datorn samtidigt som jag glott på tvn ikväll, fast jag har i alla fall inte dåligt samvete över det. Ibland måste man ju verkligen bara få slöa bort en kväll, speciellt när man jobbar helgen! Som grädde på moset så gjorde jag en drivein på Max och bänkade mig här och sen gick det som det gick.. har kollat på massa av The hills, avsnitt som jag säkert sätt hundra gånger men som fortfarande är lika bra! Nu är det Robinsson karibiendebut som rullar..

Skulle ju åka och hämta mina aloevera prylar hos Elin idag efter jobbet, men det körde tydligen ihop sig för henne som skulle komma med prylarna så det vart tvär inget med det. Blev en liten tur till Gränby först i alla fall, skulle ju BARA köpa en fontadion men jag blev suuperglad när jag kom på att jag ju hade ett tillgodokort på H&M som jag inte använt så det vart en finfin kofta också - me like!

Imorn är det jobb som gäller igen 7-16, sen är det ju för övrigt en jäkla söndag så jag vet inte om det blir så mycket drag imorn heller. Jag kommer INTE få sitta här i alla fall för då kommer Nisse elchocka mig, hahaha!

Puss/Lollo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar