torsdag 19 november 2009

guld? nej tack..



Seg och jävlig sitter man här då, har lite småtrisst men jag ska kidnappa Carro när hon slutar vid 15.00 och hitta på något, vad det blir har jag ingen aaning om. Har suttit och sökt lite på silverschampoo såhär på morgonkvisten.. skulle vilja få bort guldfärgen från håret som liksåm kommit krypandes sedan jag blonderade det hos Malin i slutet av förra månaden. Jag ska ju lägga in ännu ljusare slingor nästa månad, men jag klarar inte av att vara guldig/orange i håret - eeiiiu.. hittade en himla massa om L'Oreals silverschampoo som tydligen ska vara bra, så om plånboken tillåter så ska jag kila ner på staden och införskaffa mig det.

Den här helgen är det jobbhelg, tur att man jobbar med dom bästa, annars skullle jag fan grina alltså. Nu kan man ju nästan gå till jobbet bara för att man vet att man får träffa så många man tycker om. Verkar inte vara helt fel va? nope. Synd bara att det är så mycket som varannan helg. Det är inte lätt att hinna med allt man vill den helgen man är ledig. Så dom helgerna betyder också en hel del stress.. Det är nästan så att man slappar mer den helgen man jobbar efter som det inte finns tid för det när man är ledig. Då ska man hinna träffa familjen, vänner, nisse.. Sen vill man kanske i alla fall ha lite sovmorgon, sen kanske man vill parta någon kväll också. Ja ni ser ju själva.. hur ska man hinna mer allt det på två dygn? hmm..

Jaaaja, jag ska väl ta och börja göra mig i ordning lite nu.

Puss/Lollo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar