söndag 15 november 2009

Helgen i revy

Nu är ljuspartyt avklarat! det vart jättetrevligt även fast det inte vart så många som det va tänkt från början.. men sånt får man räkna med. Bakade en äppelkaka och köpte lite ost och kex, det funkar alltid! Så nu har jag 613 spänn att välja och vraka med ur katalogen, kunde verkligen inte bestämma mig idag så jag väntar med det tills imorn, finns ju så mycket fint!

Annars så har helgen faktiskt vart ganska lugn. Gårdagen spenderades först på Ekeby kakel i jag vet inte hur många timmar, dagar, åår? tillslut så hittade vi vårt kakel i alla fall, blir en brun-grå stenaktigt klinker på golvet & en "pelare" i duschutrymmet i samma färg fast i avlånga mosaikbitar.. sen avlånga vitmatta runt om på väggarna. Kommer nog bli riktigt fint faktiskt, länndes så rätt när vi hittade kaklet! hoppas allt rullar på nu med allt bara så det inte blir en sån där utdragen lång och jobbig process. Jag vill helst att allt ska gå på ett nafs! Badrum är man ju beroende av..? På kvällen så åkte jag och Mikaela hem till Elin, där satt vi och drack vin och åt kex, ostar, räkor och massa annat GOTT! Jag skulle verkligen kunna leva på sånt...

Justja! Glömde ju säga att bion i fredags va jättebra! Spänning rakt igenom 2,5 timmar i sträck! dock liiite ont i arslet den sista halvtimman, haha.

Imorn bitti är det jobba som gäller, liite jobbigt känns det men jag är i alla fall ganska utvilad efter helgen. Efter il worki har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på, blir väl en luugn kväll skulle jag tro. Men nu äre lite tv & myys som gäller!

Puss/Lollo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar