onsdag 18 november 2009

Onsdag

Har just intagit ryggläge i soffan efter möte och middag. Stoppade i mig en ipren också faktiskt på grund av *håll i er nu* ryggont. Hoppas att det är träningsvärk från igår annars får jag lite panik faktiskt. Jaaja, hur som helst så har jag inte gjort så mycket av värde idag. Vaknade halv 11 idag, liite för sent för att passa in i min nya livstil, haha. Har ju faktiskt inte gått upp senare än halv 9 nu på senaste tiden. Gjorde inte många knop här hemma förns det va dags för möte på jobbet kl halv 3. Mysigt möte med tända ljus och vi fick träffa vår nya gruppledare som verkar jättebra! Sen vart det en hel del babbel som det brukar bli på möten..

Ledig imorn och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, något ska jag göra i alla fall. Men nu ska jag fortsätta göra det jag är bääääst på - slappa!

Puss/Lollo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar