torsdag 12 november 2009

Dagen i ord

Nu har jag precis duschat och krypit ner under täcket med datorn i knät. Finns det något bättre än att vara nyduschad och sen lägga sig i en precis renbäddad säng? Neej!

Dagen började med jobb kl 7, allt flöt på och vi hade grilllunch vilket innebar att vi käkade grillad korv och hamgurgare till lunch, gött! Slutade kl halv 3, åkte hem och hämtade Nils sen blev det handling. Köpte massa gott, men till middag blev det inte glamorösare än köttbullar och makaroner för jag orkade verkligen inte anstränga mig med maten ikväll. Sen satte jag mig och rensade en himla massa svamp, både efter min och Elins lilla tur och min och Annis. Blev en massa småpåsar att frysa in.

Imorn är det jobba som står först på schemat, sen va det tänkt att jag och pappa skulle åka och titta på kakel badrummet som vi ska renovera. Vet inte riktigt om vi hinner eftersom Mikaela bokat biljetter till premiären av '2012' som jag veerkligen vill se!

NU ska jag läsa lite sen blire till att nanna kudde!

Puss/Lollo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar